Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Färdig!!!

Nu är bebisen färdigbakad! Idag har vi nått vecka 38 (37+0) och jag är nu fullgången och bebisen är välkommen när som helst. Har nu börjat dricka hallonbladste, inte för att jag vet om det gör någon skillnad, drack det innan Benjamin och hade klart ingen drömförlossning, men livmoderna verkade återhämta sig fort iaf. Det känns nostalgiskt när jag dricker det och jag minns precis hur jag kännde veckorna innan Benji kom, underbart! Tänk att vi snart är en till..


Du har väl inte glömt att gissa på när bebisen kommer? Ni är nästan dubbelt så många som läser min blogg nu jämfört med april 2009 men bara hälften så många har gissat denna gång..





Sanna
01 January, kl. 04:37 | Blogg; http://sannaeleonornilsson.blogg.se/

åh, fick en liten rysning när jag läste ditt inlägg, så mkt fönväntan ni måste känna nu :) lycka till med allt.

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback