Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Gott nytt år!

Gott nytt år kära vän!
Hoppas du hade en trevlig nyårsafton igår. Vi serverade ett helt gäng tre rätters här hemma och hade det supertrevligt. Till en början, efter tolvslaget (som jag för övrigt firade i sängen eftersom Benjamin vaknade när jag reste mig...) fick jag täta och ganska onda sammandragningar så jag gick och lade mig. Somnade dock inte förrän vid tre och steg sedan glatt upp med Benji klockan 7 imorse, för man kan ju inte annat än att bli glad av vår fantastiske son, hans humör är verkligen helt underbart på morgonen. Dock var jag en aningen trött.




Stämningsfullt hemma hos oss

Varken jag eller Andreas var mycket värda under kvällen, det var bara Anna och Titi som gällde, Annie och Fredrik alltså..

Såhär firade jag tolvslaget, inte mig emot dock...

Nu får det vara slut med bloggpaus för mig, jag vill uppdatera ofta nu så att jag har mycket att titta tillbaka på sen..





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback