Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Det går bra nu!

Vilken underbar runda jag hade imorse, en riktigt härlig upplevelse både fysiskt och psykiskt. Äntligen har syrenen slått ut på sina platser runt om i grannskapet. Och i början och slutet av rundan kände jag en underbar doft av liljekonvalj, som jag stannade och plockade på vägen tillbaka...

Fatta vilken fantastisk kondition jag är på väg att bygga upp. Skulle utan problem kunna ta en mil redan nu tror jag! Enda gången det var jobbigt längs rundan var i uppförsbacken vid lagagården, den brukar suga musten ur mig totalt även när jag går och idag sprang jag hela tiden. Häftigt att jag sedan fick ned pulsen ganska fort utan att behöva gå. Wow. Jag älskar det här, jag älskar kroppen!
Den sista kilometern sprang jag på ojämt underlag och ökade takten rejält ju närmre målet jag kom! Härligt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback