Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Ängelholm igen

Igår besökte vi Ängelholms hembygdspark igen, jag, mamma, Benj och Li. En underbar eftermiddag som avslutades med god mat hos älskling på jobbet. Han är en grym kock min man! Garanterat en av de bästa. Jag njöt av en blodig pepparstek (sist jag åt den var jag gravid och åt den genomstekt vilket inte är lika gott.





Efter detta kort togs blev batteriet på kameran totalt urladdat och jag fick fortsätta fota med mammas kamera. Vi mötte Benjamins och Lis kusiner och farmor och farfar. Gissa om Benji blev lycklig, han och Eller höll varandra i hand en lååång stund.
Vi gjorde även ett försök att titta på en majbrasa men de satte aldrig igång den så Benji blev less och vi gav upp.

Apropå ge upp så är det precis vad jag ska göra nu. Godnatt!





Anna
05 May, kl. 19:13 | Blogg; http://heeneley.blogg.se/

åh där var vi alltid när jag och mina syskon var yngre, kommer ihåg att jag alltid ville kolla på rådjuren :'D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback