Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

ikväll

Ikväll har det övats, lyssnat på julmusik och haft det allmänt mysigt med mina fina i Voizone. Ganska mycket julstämning nu, drygt 3 månader innan det väl är dags. Men det brukar ju vara så. Julmstämningen infaller på fel tidpunkter!

mamma var här och la Li och Benjamin och båda verkade somna gott utan större protester, dock har Li vaknat upp ett par gånger men nu hoppas jag hon är nöjd och sover gott inatt för jag behlver verkligen SÖMN! Var trött så jag var yr i eftermiddags. Egentligen borde jag legat i sängen nu men jag måste bara plugga lite till. men snart så...

Lite bilder från barnens kvällsdusch ikväll:



va gör du brorsan??





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback