Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nya tider

Livet blev lite övermäktigt med jobb, plugg och två levnadsglada barn (speciellt på natten) Jag hinner inte med mig själv, inte mitt hem och knappt min man heller för den delen. Förhoppningsvis blir detta väldigt SNART en ny vardag för oss och man hittar återhämtningspauser och energikickar där man minst anar det...

Helgen som passerade (oh my, det är ju helg nu igen vart tog veckan vägen???) var vi i Danmark på nordiska mästerskapen. Härligt att släppa plugg och andra beskymmer en hel helg och bara njuta av fantastiska prestationer och underbara människor! Njuter av minnet och längtar till nästa gång

bilder vill jag gärna bjuda på men det funkar ju inte GRRRR!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback