Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Annie, hon kan hon!

Jag har fått en crosstrainer av Annie, skulle ha hämtat den länge och väl men det har inte blivit av. Idag stod den i carporten när jag kom hem, taaaack!!!

Inte nog med det, där låg en liten present med! Oj så glad jag blev. Dubbelt tack!






Elin
01 January, kl. 22:45 | Blogg;

Kunde inte låta bli att brista ut i skratt när jag såg dig framför mig på crosstrainern med en fruktkola i munnen och ett glas rött i handen. Snacka om att blanda nytta med nöje! ;-)

Jag var inne och tänkte jag skulle läsa om hur det gått med Benjamins diabetas.. Men det verkar som det funkar ok?

Men nu får det snart räcka med tråkigheter!!! Vi får ta en fika nästa vecka, om ni kan någon dag?

Kram på er allihopa!!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback