Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Högskoleprov!

Lagom sliten i skallen just nu, men klapp på axeln till mig som skrev högskoleprovet idag, bara det är en bedrift värd att firas och uppmärksammas! Såklart kände jag mig dumförklarad och som stans största idiot efter alla delproven var över speciellt efter att det framgick att första provdelen, där jag kände att jag presterade bäst, inte räknades. Bittert eller vad? 
 
Nu har jag precis vågat mig på att rätta det, snacka om ångestladdat, jag vet ju att om jag skrivit någolunda så ökar mina chanser rejält att komma in på högskolan till hösten, de utbildningar jag funderar mellan hade nämligen knappt över 1.0 på HP våd förra årets antagning. Lägsta 0.6 tror jag och högsta 0.9, det borde jag ju klara tänkte jag... innan jag skrev provet. Just nu känns det som om jag hamnade runt 0.5, på sin tur kanske 0.6...
 
Men.... pam pada pam!!!! Jag har rättat det till 87 p av 160 (säkert lite fel här och där...) OCH det borde betyda ca 1.0 eller räknar jag helt fel??? de där tabellerna kommer ju inte ut förrän om tre veckor. Jag får helt enkelt hålla tummarna några veckor till! Å skåla i ett glas rosé så länge! SKÅL!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback