Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Äntligen!!

Igår körde jag mitt första träningspass sen det här förbenade viruset tog över min kropp! Ett mycket lugnt pass, 15 minuters gång på löpbandet, lättare vikter och något färre repetitioner. Trots detta känns det rejält i baken och låren idag. Ska ut en sväng om en stund med och köra ett mag och axelpass tror jag. Funderar på dans ikväll men kanske ska vara snäll och träna lågintensivt några dagar, halsen gjorde rejält ont inatt.

Ska till BVC i eftermiddag med Li. Med skräckblandad förtjusning. Hon gick ner en del i vikt nu när hon var dålig :( inget kul alls. Men annars är hon mammas duktiga tjej. Ingen blöja längre och helt torr två nätter i rad!






Malin
02 February, kl. 03:23 | Blogg;

Stora lilla tjejen, söt som få <3

Malin
02 February, kl. 05:42 | Blogg;

Hon är så söt att jag måste kommentera igen! Hon är så stor, hon måste ha vuxit massor under tiden jag har varit här. Ge henne en puss från moster :-) Och en till min Benjamin med <3!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback