Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Konsertdag

Läkaren gav mig penicillin för bihålorna plus rinexin så nu ska det väl bli ordning på mig. Dock mår jag illa av tabletterna verkar det som så det blir väl en tio dagars bantningskur.. Fick inte i mig nåt vettigt i matmängd igår, får bli små små mål...
Dessutom fick jag kollat upp en knöl som jag hittade i bröstet härrom veckan. En godartad cysta trodde doktorn men skulle ändå skicka mig vidare för att kolla den ordentligt. Fanns ingen anledning till oro sa hon. Så får tro på det helt enkelt..

Idag har vi konsert i Båstad kyrka, ska bli mysigt tycker jag. Ska framföra en sololåt som jag verkligen älskar :)
Igår hade vi möte med en sångerska från Göteborg som vill göra ett samarbete med oss, får se hur det blir med det. Nu är det göraiordningfrukostdax!!!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback