Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Sunday

Detta inlägg skulle postats igår men återigen fungerar blogg.se's app sådär!

Söndag, trött, Bamsegympa och huvudvärk! Härliga kombinationer! Barnen har gynnat som vanligt, Li håller på att somna middag, Benjamin önskade att få vila en stund och jag likaså...

Gårdagens konsert gick ganska bra, jobbigt med förkylningen tycker jag. Min tinnitus som kom smygande i höstas har blivit sjukt mycket värre och jag har svårt att veta hinkar ska placera Mona toner i kroppen, inget fungerar riktigt som vanligt. Men publiken verkade nöjda och vi med dem! Nya tag mot vårens konserter, först på tur står Våxtorps kyrka den 7 april!

För att byta ämne lite, så gillar jag undersökningar. Jag deltar gärna i små som stora, allt för att föra saker och ting framåt, men även bara för att det är intressant fakta. Aftonbladet kör små miniundersökningar så gott som dagligen på sin hemsida, skoj tycker jag och svarar gärna. Fast många gånger saknar frågorna svarsalternativ som passar mig. Som idag tex. Hu ofta äter du hamburgare? Jag äter i princip aldrig hamburgare, 5 gånger om året. Max!! Men nej antingen äter man det flera gånger i månaden eller är man vegetarian... Ja, ja, nån ska ju alltid hamna utanför..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback