Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Taaaack!

Annie, nu när jag vet att du vet att jag skriver här igen så vill jag bara rikta ett grymt stort tack och en ändlös jublande applåd till dig för denna mysiga oCh fullkomligt glädjande kväll i skobygden!
Helt ljuvligt!

Jag blev upphämtad av hemliga chauffören Anja och vi började öppna kuverten allt eftersom vi körde, i kuverten fanns ledtrådar som tog oss mot Halmstad, simlångsdalen, mahult och slutligen flahult! Två fantastiskt fina små hus, härliga vänner, gott vin och livliga skratt! Välbehövligt för ett gäng mammor!

Nu är man hemkommen, med extra energi, till två stackars barn som fortfarande är sjuka. Li somnade nyss sittande jämte mig i soffan och jag vågar inte resa mig ifall hon vaknar. Fast om jag inte gör det kissar jag snart på mig... Får nog ta chansen... Att gå upp alltså!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback