Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

2013 - välkommen!!!

Äntligen är det slut, 2012. Det var inte mitt år, inte vårt heller. Det känns skönt att kunna lägga mycket bakom sig, sjukdomar, osämja, bråk, stress, vantrivsel och många psykbryt. Klart att 2012 varit bra med, många gånger, men alldeles för mycket har varit alldeles för jobbigt och nu satsar jag på min hälsa i första hand, allt annat får komma sen! 2013 ska bli mitt år. Vårt år!!!

Året avslutades dock på ett bra sätt, fina vänner och riktigt god mat med passande viner.
Ingen kamera har jag som fungerar och mannens starka sida är inte att fotografera, så inga minnen från denna nyår blir sparade förutom på näthinnan...

Nu ska jag väcka mannen och sedan blir det frukost tillsammans innan han far mot jobbet...





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback