Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Perfekt lördag

Vilken härlig dag det har varit, barnen var glada och lyckliga och drog duktigt sina pulkor själva uppför den lilla kullen :) jag tyckte vi klädde på oss rejält men mina fötter var som små isklumpar efter 40 min, men barnen klagade iaf inte... Förrän vi kom hem, då var set iskalla fingrar och torra röda svidande kunder, men det går snabbt över tack och lov!

Eftermiddagen tillbringades som sagt i en fotostudio, med massa ombyten och härliga skratt! Så kul det var, ska bli spännande att se bilderna sen..
Nu kan jag glatt erkänna att jag känner av nattens alldeles för få timmar, tänkte jag skulle slänga igång en film 






tilda
01 January, kl. 10:11 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se

Härliga ungar!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback