Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Thank God Its friday!

God fredag!
Egentligen är ju inte helgen annorlunda än veckan för mig just nu, visst barnen är hemma.. Men mannen jobbar och jag är numera alltid hemma ;)

Fast fredagar ger alltid en god känsla i magen tycker jag! Vi har hängt på öppna förskolan idag och i eftermiddag ska vi till Halmstad, jag ska till st nikolai kyrkan för att genrepa och testa ljudet inför morgondagens konsert, barnen ska leka med Markus och sen ska vi äta middag ihop, fin fredag tycker vi ..
Just nu sover hela huset och jag funderar på att ta en promenad med olli i kylan... Håller träningsledigt idag, har tränat dagligen sedan i söndags så det är jag väl värd, men imorgon är det på det igen!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback