Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Torka aldrig tårar utan handskar

Nu, som vanligt lååångt efter alla andra, har jag sett alla tre avsnitten av "Torka alddig tårar utan handskar" 
Jag har helt enkelt inte vågat innan eller rättare sagt inte orkat. För att jag visste att det skulle beröra mig så djupt. Och jag orkade knappt, fick distrahera bort mig genom att spela spel på mobilen eller kolla instagram för 728e gången för att jag inte orkar bli mer berörd än vad jag redan blir. Tårarna har ändå runnit och det är på stapplande ben jag förflyttar mig från soffan. Berörd på djupet. 
 
Och sååå skickligt, så snyggt, humoristiskt och självklart berörande. På djupet. Ändå in i själen. Och längre än så. Jonas Gardell, en mästare utan dess like. Tack för det här, men fan för dig för jag kommer nog inte sova gott inatt ;)
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback