Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Uppdatering från igår

Detta skulle publicerats igår men internet fungerade inte så vi tar det nu istället.. Mer updates imorgon! 

Nu är vi på väg mot världens äventyr. Jag har knappt sovit, knappt ätit men energin räcker och blir över ändå. Tydligen väntar värsta hysterin när vi kommer fram, tv-bevakning redan när vi kliver av flyget, poliseskort och allmän polisbevakning! Detta är tydligen den största nyheten i Burma just nu och vi är det fjärde bandet/artisten från utlandet som någonsin uppträtt i Burma. Hur sjukt??!! 
Man väntar uppemot 100 000 personer i publiken. Helt sinnes! 
Om jag är nervös??! Inte det minsta! Om jag ljuger??! Så jag tror på det själv... Nästan! 
Ja, det är bara att inse att detta är det största och mest spektakulära äventyr jag någonsin kommer vara med om! Håll en tumme för att allt går bra för mig och oss!






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback