Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Hejdå 2013!

Tack 2013 för allt du gett! Jag kommer minnas 2013 som året då mycket i livet ändrades. Från jobbtristess och psykiskt illamående till plugg, plugg och nytt, spännande jobb. Jag känner mig så levande, lycklig och tacksam! 
 
Här kommer några av årets höjdpunkter i bildform
Fin vinter i början av året! 
 
30årsfirande med underbara vänner och goooda små desserter!
 
Barnen gick modevisning på barnmässan på Halmstad arena
 
Vårkonserter med Voizone 
 
Benjamin hade barnkalas och hans favorittjej kom!
 
Lis första ridtur 
 
Voizone i ny skepnad! 
 
Ljuva familjedagar!
 

En härlig dag i Helsingör med goda vänner och barn
 
En underbar helg i tyska osterburg och krumke med bästa sis och Angelika! 
 
Vi tillbringade en hel helg i ahla på voltigeSM som satte sina spår...
 
Och där Benjamin träffade en ny kompis 
 

Vi njöt av en fantastisk dag på Hallands väderö 
 
En varm sommar gav oss massor av bad
 

Fina vänner gifte sig 
 

Vi åkte till älskade Mallorca och njöt av en underbar vecka
 
Många små utflykter med familjen har det blivit! Här till Helsingör 
 
Började plugga i Helsingborg och lyckades en gång på hela hösten cykla till tågstationen. En fantastisk morgon 
 
Jag fick förmånen att åka till Myanmar
 
Och uppträda som "abba-Agneta"
 
Och knappt två veckor senare en tripp till Sofia, Bulgarien för nytt gig! 
 
Samtidigt passade vi på att ta ett par lediga dagar, bara jag och Andreas. God mat och mycket vin blev det!
 
Sedan kom julen! 
 
Julkonsert på Strandhotellet 
 
Pepparkaksbak
 
Juldagsutgång med bästa sis
 
Nyårsfirande med fina vänner 
 
Bästa vänner!
 
Tack för i år! Jag är såååå spänd på vad 2014 har att erbjuda! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback