Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Måleri och målera...



Älskling är såå duktig och står ute och målar huset medan jag hänger här... inte bra!
Ska ta tag i lite städning snart tänkte jag. Byta sängkläder och annat nödvändigt.

Hade en trevlig kväll igår. Åt pizza! vilket jag aldrig gör, tycker inte direkt om det, men det var helt ok igår
Sen åt vi MASSA godis och chips och kollade på två filmer. Först Flyga Drake, en gripande och lite skrämmande men samtidigt väldigt vacker film..
Sen såg vi Hancock, ush å fy va kasst. Jag somnade...

Nä NU ska jag ta tag i städningen...



Titta så fint det blir!







Malin
09 September, kl. 11:03 | Blogg; http://difmalin.wordpress.com

Vad gulligt huset blir!

Johanna
09 September, kl. 11:10 | Blogg;

Jättefint!! Vill komma och hälsa på ju!!

Maria
09 September, kl. 12:02 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Ja men visst är det sött. Klart du ska komma och hälsa på, men först må det vara min tur för jag vill träffa liten söt! Nu!!

Johanna
09 September, kl. 14:15 | Blogg;

Jaa!!! När som!! Alltid välkomna!! :) Kram

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback