Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En helt vanlig måndag..



Hej och God morgon!
Har sovit så gott inatt och det är jag verkligen glad för
Hade dock en prasslande plastpåse på huvudet (inpackning för håret) så lite störd sömn, men blodsockret har nästan legat bra, inga alarm från pumpen iaf. Riktigt skönt!

Nu ska jag äta lite frukost,
sedan ska jag ut till chipsen och jobba lite.
Och i eftermiddag ska vi in på ultraljud igen
 och kolla hjärta och så lite nogrannare.
Känns skönt att de låter mig göra fler kontroller pga diabetesen.
Håller tummarna för att allt ska se bra ut!
kan ni göra det med?








Markus
01 January, kl. 15:45 | Blogg;

Jag håller tummarna för dig syrran! Längtar tills de e dax!

Maria
01 January, kl. 17:34 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Tack lillebror...

Vi längtar vi med!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback