Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

En bild och besök på MVC



Idag har jag varit på MVC
Känns snart som om jag bor där,
ska nämligen dit igen om två veckor
Visserligen är det bara skönt att de vill ha koll på mig och vår bebis
Alla prover såg bara bra ut menn HB värdet hade sänkts en hel del sedan förra månaden så nu sätter jag igång och äter järntabletter. Blodtrycket var bra, vilket kändes oerhört skönt, har varit lite orolig för det av någon anledning. Havandeskapsförgiftning känns ju inte direkt lockande!

Sedan lyssnade vi även på bebisen
Sist var det svårt att få fram hjärtljuden även om mätaren kände av dem ordentligt, men idag gick det bättre
det var verkligen helt underbart att höra
att ett hjärta slår så nära mitt
Att bära på ett liv är något som för mig känns helt fantastiskt










Johanna
01 January, kl. 16:59 | Blogg;

Ååååhhh.... Finaste finaste du!!

Maria
01 January, kl. 19:43 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Åh... tack!

Melissa
01 January, kl. 22:19 | Blogg;

åhh, vilken fin mage du har...

det klär dej :)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback