Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Å nej, jag är INTE bitter


Igår åkte vi till IKEA, endast för att köpa en stol till lilleman, ja en massa andra grejer också förståss men det var stolen som var själva huvudattraktionen så att säga! Vi hade diskuterat vad för typ av stol vi skulle inhandla och kommit fram till att en vanlig, enkel, billig plaststol var det vi skulle inhandla just nu, dels för att jag senare vill ha en s.k. tripptrappstol som han kan ha länge men är för liten för idag och för att jag då inte vill lägga mycket pengar på en trästol som vi bara kommer använda i ett par månader, OCH så går ju plaststolen enkelt att plocka isär så att man kan ha den med sig när man ska iväg.
Så, tror ni att den förbenade stolen fanns, näää, den var tillfälligt slut och kommer in på torsdag, imorgon, tror ni då att jag anser det vara ekonomiskt hållbart att flänga ner dessa 6 mil igen imorgon för att köpa denna stol.. nää... suck.

NEJ; jag är INTE bitter!


 






Monica
09 September, kl. 14:15 | Blogg;

Hej Maria!! Om du vill så kan jag köpa den till dig för jag har bilen till jobb imorgon. Sen så ses vi ju imorgonkväll. hör av dig om du känner för det!!! :)

Maria
09 September, kl. 19:45 | Blogg; http://majalotta.blogg.se/

Du är ju bara för underbar! Har ju inte ditt nummer dock, så jag försöker med facebook! Tack i stora lass!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback