Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Aj Aj!!

Det gjorde ont i kroppen att springa idag, i fotleden som vanligt men även massa i knäna :( och lite i andra foten med. Trist när man känner att man börjar orka mer rent konditionsmässigt så vill inte kroppen. Behöver dessutom tips på bra springmusik, börjar tröttna på den jag har... Dessutom behöver jag köpa nya skor, bums!

Häftigt att se hur det slagit ut i naturen efter helgens "värmebölja", massor med krokusar, snödroppar olch knoppar på syréner och annat. Underbart, våren är verkligen här!

Dagens motivation: Måndag, ny vecka- nya tag!
Dagens väder: vindstilla och ca 5 plusgrader, underbart väder att jogga i!
Dagens musik:
Kom igång-The way you make me feel- Michael Jackson
Håll igång-Rythm of the night- corona
Varva ner-Linger- Cranberries, vilken helt underbar låt!!
Dagens känsla: Frustration





Emma
04 April, kl. 20:26 | Blogg;

Har tjuvat ditt program här.

Du kan ju informera mig om det verkligen börjar kännas lättare och lättare sen. Har avklarat min första vecka nu och fattar INTE hur detta ska gå.

Men men, jag ska fan prova!

Kramis Emma

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback