Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dagens löptur

Stod i löparskorna vid kvart i 8 imorse redo att ta en lagom liten lugn runda. Dock har jag en viss övertro på mig själv för jag startade i en väldigt hög joggingfart och blev grymt flåsig efter bara 5 minuter. Fortsatte ytterligare 7-8 minuter och flåsade på som bara den, tog 30 sekunders "vila", dvs jag gick och sedan igång 10 minuter till, nu i lugnare tempo. Kändes bra och jag måste erkänna att jag är sugen på att kolla formen inför vårruset genom att ta en runda till på söndag men jag ska nog vila iaf, benen känns lite tunga så de mår nog bra av lite vila..

Dagens motivation: sista rundan innan vårruset!
Dagens väder: soligt och lagom varmt
Dagens musik:
Kom igång- My love - Justin Timberlake
Håll igång- Slave to the music- Twentyfour seven
Varva ner-These streets- Paulo Nutini
Dagens känsla: härligt men lite tung i benen





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback