Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dålig dagsform :(

Tog mig nog lite vatten över huvudet idag när jag sprang min "nya" runda. Först och främst satt det nog lite i kroppen att vi faktiskt spatserade ganska länge igårkväll. Det, plus att jag hade lågt blodsocker och tryckte i mig ganska många knäckebröd mindre än en timme innan jag gav mig ut gjorde att det var tungt och riktigt, riktigt jobbigt idag så det blev mycket fler gåsteg än vad jag hade velat, men jag försöker se det positivt.. jag kom ju ut iaf! Dessutom var den nya rundan typ dubbelt så lång som den jag brukar springa och det känndes det med, väljer en mellanrunda på fredag och måndag tror jag för att sedan åter prova denna runda..

Dagens motivation: längtade efter att testa den nya rundan...
Dagens väder: mulet, riktigt skönt, 6 plusgrader
Dagens musik: måste ladda med ny musik...
Dagens känsla:tungt!





Tilda
04 April, kl. 08:59 | Blogg; http://hantverksgatan.blogg.se/

Shit vad duktigt du är, jag hade vänt å gått hem =)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback