Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Nya skor!

Igår köpte jag äntligen nya skor! Sen fyllde jag Mp3 spelaren med ny skön musik så att jag skulle få lite ny inspiration..
Det behövdes verkligen eftersom vädret var allt annat än motiverande imorse, regn står jag ut med men blåst, nej tack!
Men jag kom ut, i vanlig ordning, runt 8. Det var ganska tungt idag, vi har lite halv sjukstuga här hemma så jag pressade mig inte mer än nödvändigt. Efter typ 20 inuter fick jag akut skoskav, det gjorde sjukt ont så jag tog en genväg hem och gick utan sko sista 5 minutrarna och det var inte heller speciellt skönt. Nu måste jag köpa skavsårsplåster för jag har en grymt stor blåsa.. suck!


Dagens motivation: ville ju testa de nya skorna
Dagens väder: blåsigt, småregnigt och ganska kallt
Dagens musik:
Kom igång- Loreen-My heart is refusing me
Håll igång- Basic Element-The promise man
Varva ner- Jason Mraz- You and I both
Dagens känsla: först var det gött med de nya skorna men sen var det inte det.. Lite missnöjd blev alltså slutstatusen





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback