Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Segt!

Tycker det går segt med mina löprundor, får inget riktigt flyt och orkar inte så mycket som jag vill och borde. Imorse snörade jag på skorna 20 över sju och gav mig ut. Precis när jag började springa dog min Mp3spelare, hade uppenbarligen fått i ett gammalt batteri igår när jag bytte. Katastrof! Kom på att jag har ett likadant batteri i pumpen,  dock måste ha typ en enkrona eller liknande för att få upp det lilla locket och det hade jag såklart inte.. Men skam den som ger sig, efter att ha provat typ 10 stenar som bara gick sönder eller inte passade fick jag upp locket, ut med batteriet och igång musiken.
I övrigt var det tungt, tungt, tungt. Ont i knäna och flåsigt som bara den. Men skam den som ger sig här med, på fredag tar jag nya tag!

Dagens motivation: det behövs inte mycket för att komma ut, men desto mer för att hålla igång på rundan..
Dagens väder: helt underbart, solen höll på att gå upp, krispig härlig vårluft och precis så där lagom varmt!
Dagens musik:
kom igång- katie perry - firework
håll igång- aretha franklin-think
varva ner-michael buble - lost
Dagens känsla: våren är sjukt vacker och underbar trots att det var tungt, tungt, tungt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback