Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Dålig form

Datorn har varit i dålig form och inte velat fungera för mig de senaste dagarna, benjamin har säkert en anledning till detta plötsliga injuknande.. Men nu är den på hugget igen!

Även jag är i lite dålig form, sprang "England runt" i Markaryd i går och är inte riktigt nöjd med mitt resultat :( Hade så gärna velat komma under 30 minuter men formen var inte riktigt där och uppladdningen var allt annat än bra. Nattsuddande med Li i flera timmar och lågt blodsocker på natten vilket resulterade i svängigt blosocker under dagen, men framförallt så har jag något skit i kroppen för jag hade svårt med andningen och efteråt gjorde det ont i luftrören. dessutom var banan lite jobbigare än vårruset med småbackar upp och ned hela tiden, och massvis med rötter att hålla koll på. Så jaaa.. även om tiden blev så mycket som 32.31 så får jag helt enkelt vara nöjd för nu. Försöker hitta ett lopp att springa i sommar för att kolla av formen då och hoppas just nu på "Festivalloppet" i Strömsnäsbruk i slutet av juli innan det vlir Prinsens minne i Halmstad i slutet av augusti och sluyligen, årets mål, tjejmilen i september!!

Fick ett par supersnygga löparbyxor av Andreas i Morsdagpresent (hmm.. eller var det kanske från barnen) så även om jag inte kände mig så stark och snabb när jag sprang så kände jag åtminstånne snygg!!! Dessutom börjar ÄNTLIGEN de envisa gravidkilona ge sig av. -2 kilo på knappa två veckor.

Nu- nass nass





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback