Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Idag..

Idag har jag varit ledig och det innebär nästan alltid att jag och kidsen hänger på öppna förskolan, mysigt tycker vi och idag fick jag släpat med lite kläder som jag satte ut till försäljning.. Det gav snabbt resultat och en hel del var sålt på några minuter :)

I eftermiddags har vi njutit solen, eller kanske soldiset och vårvärmen! Vi hängde lite i stallet och Benjamin spelade fotboll med jennys son och var helt överlycklig över detta.. Li kröp rundor och åt grus ;)

Nu sover båda barnen, eftersom jag känner mig ensam sover benji i soffan för att jag ska få känslan av nån form av sällskap. Hans fridfulla andetag gör mig dock trött så jag somnar nog snart jag med..






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback