Majalotta - In this life there are nothing but possibilities

Imorgon smäller det!

Imorgon ska jag för första gången på typ tio år, sätta min fot på ett gym. Jag har bokat en screening för att dra igång mig själv rejält. Jag har sjukt höga förväntningar och ser verkligen fram emot det. Har önskemål om att kunna springa fortare och trivas i min kropp, även i bikini...  Några mer konkrtea mål ska jag väl kunna utforma med så småningom!
Idag har jag tränat body combat, riktigt roligt är det! Och igår fick jag faktiskt till en liten men naggande god löprunda. Helt ok med tre träningspass denna första vecka på året, har ju varit lite sisådär med träningen senaste veckorna!
 
Har ett sjukt sug efter granatäpple,vaknade vid fyra inatt och bara längtade tills jag skulle få äta frukost. Kanske får unna mig lite nu innan läggdags! Får de om blodsockret accepterar det, efter träningen låg jag högt och mådde skit, så tråkigt när det blir så. Dock känns det bra nu så kanske lika bra att kolla om det finns utrymme för några små kärnor...
 
 
Åh, den bilden gav mig bara mer sug!!!! Måste ha nu!!!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback